ÄT, ÄT, ÄT!

ätätätätätätätät... när vissa blir ledsna svälter de.
DET gör minsann inte jag. min hjärna freakar ut & länsar skafferiet, frysen, kylskåpet.
hade önskat att det hade varit tvärtom. så nu sitter jag här med en stor butt naturella nötter och värker i mig.
skulle inte förvåna mig om jag får en liknande allergi som E fick & tvingas slta äta nötter.
grädden på moset så att säga.
fet och ensam.
haha..

men vad fan håller jag på med?
sitter här och skriver "lalala, det är så synd om mig". som om jag menar att ngn ska bry sig. NEJ.
eller det blev ju också fel. men jag sitter här och gottar mig i att må mindre bra. och sen skriver jag om det.
borde sluta med det.
för jag HATAR när folk skriver "åååh, det är så synd om mig, ingen bryr sig om mig, bababa".
JO, klart folk bryr sig. men det är inte lätt när personen stänger in sig i sitt jävla skal.
so shut up kimandreae..

MEN FAAAAAN. VAD VILL DU MIG GUD!?
gissa vem som nyss spilde ut hela jävla nötburken i sängen!?
tro fan om det är kim jävla andrea.blogg.se
ååååh.
kommer bli nötallergiker om jag ska behöva sova bland massa nötsmulor.
crap.

och på tal om korv - jag borde lyssna på bäret mer. han är riktigt klok.

en liten insändare sådär..

men fan, jävla M. vill inte vara osams med dig, fattar du väl!?
(och du kommer ändå inte läsa min blogg, så det spelar ingen roll vad jag skriver om dig)

du är ju min bästa killkompis..
fan..

och jag vet inte varför jag envisas med att trycka i mig hela nötskålen.
kanske för att jag innerligt hoppas att jag fr en allergisk reaktion och svullnar upp i halsen.
så har man ngt annat att bry sig om en alla jävla tankar & problem.
haha, bra idé kim. försöka svullna upp i halsen för att få tankarna på annat håll.
kan ju göra som alla andra och cutta mig, men nej.
been there, done that.
onödigt som fan.
för nästan exakt ett år sedan nu.
och ärrjävlarna sitter kvar.
inget jag är stotl över dirr.
tjejer och deras jävla problem säger jag bara.
höhö..
galghumör på hög nivå..

slutsats: tjejer tänker alldeles för mycket.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0