AHA.

dagens tumme upp:  canal + och alla deras bra filmer/serier!
har tillbringat dagen med att sitta framför el television och kollat på massa bra filmer..
skönt!

dagens låttips: The Beatles - Blackbird
världens bästa band.
har alltid varit och kommer altid vara.
fastän inte hela bandet finns kvar idag..
min papi har alltid varit en Beatles-fan, så det är inte konstigt att jag är beroende av dem.

jao.
vad har jag gjort för nytta idag?
jaa... elräkningarna gillar mig iaf.
kollat på mycket film.
HBO har en ny serie som heter  "Tell me you love me".
riktigt bra.
handlar om sex, kärlek & intimitet.
som det så fint stod i informationen.
passar mig perfa!
hoho..
har iaf kunnat äta idag.
det är najs..

men ja.
engelska prov imorrn..
jag borde egentligen plugga - men jag ORKAR inteeeee..
lalalaala...
fan.
kommer gå åt helvetiiteeee..
är 94568403689 olika glosor + grammar..
som jag suger på.
är så himla dålig på grammatik.
eller iaf grammatikens alla jävla regler.
"regler är till för att brytas".
så sant!
hm..
så kan man inte bara skita i grammatikens alla lagar?
pliss..
bahalla..
fan vad kasst det kommer gå.
matte prov på torsdag.
fanelifan.
jag suger så jävla mycket på matte..
men om jag får G är jag iaf nöjd..

AAARGH.
sportlov!
kom nuuuuuu.
innan jag blir galen.

just det.
är sams med M nu iaf!
lättpåverkadlättpåverkadlättpåverkad..
hihi, så ska följa han på stan på onsdag och hjälpa han att köpa present till JL.. :)

yes boxx..

 
han är så bra.
så bra...
när jag lär mig att dansa som han är jag glad!


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0