YOU BRING SUNSHINE TO MY LIFE..!

fasen vad lycklig man blir av detta underbara vårväder! har legat på Em's altan idag och solat. försökt få lite färg på mig. jag trodde då att jag blivit jättebrun tills jag kom hem och utropade glatt: "Sture, är jag brun!?"
varav svaret belv ett kort men koncist:
- "nej."

jahapp.. men JAG tycker iaf att jag fått lite färg på mig. jag har gått från likblek till blek, så nu är det bara att fortsätta pressa så man kan börja kalla sig brun. ska iaf sola på fredag. (se=solarium)
hmhmhm.
och snart ut med joel & gå. ska nog gymma först tror jag.
blev som sagt itne av nå gym igår eftersom att jag vart kvar hos syskonen Köpman/kusin :)
trevligt sällskap iaf!
jag och hanna unnade oss lite fika. en kokosboll & en cocoslatte. MMMM. smaskens! det var vid fyra, sen så åt inte jag ngt förens jag kom hem och det var vid halv elva..
tro om jag var hungrig då alltså.
slängde i mig lite grovt knäckebröd & en avokadohalva. orkade inte göra middag :P hade knarkat halstabletter hela dagen, så magen var inte den bästa.
min nya drog: Extra pastilles/dragonfruit.
SÅ SJUUUUUKT GOTT!
det ska ni pröva.
mums fillibabba peeps.

men aja..
nej, borde gymma nuuuuu. inte sitta här, framför datorn.. :)
och jag är så jäkla mätt.
gjorde världens godaste sallad bestående av:

-mango
-sallad
-pinjenötter
-pumpafrön
-avokado

så gott så man kan dö :)
nu har jag middag för två dagar till iaf.
har vräkt i mig massa idag, menmen..
dansade imorse, ska gymma nu & sen ut och gå.
så det gör nog inte så mycket.
vattenmelon (frukt) till frukösssst, sallad till lunch, mellis var en the-latté & en fruktsmoothie hos emma, sen sallad till middag :)
blir väl en frukt sen också.
menmen!

jaaooooooooo.
what can I say?
dunno.
himmelskt!
och jag har ändrat mig ang. en sak.
tror jag :)

"HELLO SUNSHINE, WELCOME TO MY LIIIIIFEEEEE!!"
du är så söt när du ler, fast du vet nog inte om det.
hihi.

puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0