TIRED OF THIS SHIT.

jao, trött var ordet. har inte bloggat på ett tag, pga ikke-ork och annat.. massa träning och sånt så.
så himla trött på mig själv. man kan inte hålla sig.. nejdå. ska äta massa skit ändå.
jag har en fett-dag i veckan, och det skulle vara idag (lördagsgodis) med räkan. men vad gör man?
ja, då proppar man i sig massa nötter, mörk choklad & halspastiller på fredagen. och dessutom tränade jag inte igår. fuck. men ska träna idag. gymma lite. var ute & gick i solskenet imorse också. satte mig och solade lite vid wakeboardklubben. längtade som satan efter sommaren då..
men åh. ångest. 2 fettdagar den här veckan då.. aja, får träna extra mycket nästa vecka. ska dansa på tisdag med :D YEEEEES!
jäkla kul alltså!
och jag och jenny ska skicka in våra anmälningar till streetstar summercamp också! yeay! hoppas det finns platser kvar bara.. skulle vara så jäkla roligt :D fifan!
dansa, dansa, dansa!

och nu har jag ångest, ont i halsen & är jäkla trött. var hos C till halv fem. fyfan alltså, då är man trött kan jag lova :) sen, på väg hem, såg jag en stackare som cyklade omkring och delade ut post till alla lägenheter. stackars sate.. vilket skitjobb..
fast man lär ju tjäna en bra salt också..

men FUCK! vill inte bli förkyld.
igår var jag lite småhängig också. yr..
och proppade i mig hur mycket sallad som helst. men det är ju så gott :)
men ja.. bajs.

och ikväll blir det filmkväll, mys & fett med räkis :) ska bli chillidill!
men nu ska jag skicka in anmälningarna!


pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0