MILITÄRT..

.. ska det vara & militärt komer det att bli. från och med imorrn klassar jag mig själv som tilräckligt frisk & därför ska min diet/träning börja. no more onyttigheter för kim inte. inge mer slapphet. nu jävlar. i'm done with this piece of shit. i'm done with this body. operation slim kim för fan.
har läst en bok som har fått mig sjukt peppad. så nu jävlar!

och från en sak, till en annan. har matteprov på tisdag. oh crap.. ligger efter cirkus 100 tal, så BORDE egentligen sitta och plugga som en sate just nu.
ska snart dra mig härifrån och börja att mata in siffror & metoder i skallen.
kul..

och snart kommer mitt paket. happy! finally. då blir det dansmaraton, vill jag lova. alla bra dansfilmer. sen att pröva de nya hörlurarna. kärlek till tekniken måste jag säga.

och nu kom jag på en metod för att det skulle bli lite mer verkligt med kosten. så jag börjar med vad jag ätit idag (pinsamt)..

frukost: banan, kiwi, druvor & ett glas med vitaminkraffs (blåbär).
(sovasovasova)
middag: sallad med köttfärs, potatis & lök. (en slags röra). med lättcreme fraiche till plus ett glas med vitaminkraffs (apelsin)
sen har jag småätit massa efter middagen :x
tex som, mycket glass, lite nötter & lite choklad.
fy på mig..
men det ska bli ändring på det.
punkt.

men nu ska jag duscha - HEJ.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tävling i bloggen:)

2008-04-15 @ 16:31:52
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0