JAG ÄR SÅ DRYYYYG.

jag kan förså om man inte orkar med mig ibland, för ibland orkar jag inte med mig själv heller. varför ska jag vara så komplicerad/muppad.
vore ju bra om man kunde bestämma sig ngn gång - men ikke.
menmen..
det löser sig alltid!

nu sitter jag & äter frukost; MUMS! jenny kommer snart hit & då ska vi åka ner på stmikael och dansa lite. ska bli så kuuuul! skönt med en riktig danssal med riktiga speglar och bra stereo. det blir supeeer!
japp, sen blir det nog mys med hannipanni ikv. mitt lilla mys! <3

men nu blir det snart att borsta tänderna.
på återseende.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Micha

Wow, den meningen känner jag igen. Jag orkar inte heller med mig själv ibland, men du, det där går över. Eller vad tror du? ;) Ha en fin dag

2008-04-26 @ 11:41:27
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: kim

Ja, det brukar göra det. fina vänner & bra väder läker det mesta siddu! :)

2008-04-27 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0