hm.

har inte orkat blogga nu. dont give a shit..
jaha. konstig vecka.
och nej, det har inte gått nå bra.
stressad som ett as, huvudvärk, inte hunnit att träna etc. fuck.. men ska dansa lite imorrn, workshop på skolan. sen blir det att gymma dirr efter att jag slutat & sedan blir det att filma ngt för svenskan.
yippieee...
det är vår, men inte i mitt hjärta.
men man blir glad av våren! bara att jag tänker att det snart är bal och jag ser fortfarande ut som ett kräk.
ska iaf prova balklänning på söndag. men ja...
vill träna! på riktigt, inte massa dans. ut och springa etc.. fast hatar iof att springa, men känner att min kondition ligger i samma höjd som noll.
och jag känner att jag dillar i nattmössan (för ovanlighetens skull).
men ska fixa detta..
måste!
arrgh..
men ah. trött.
och fortfarande lite ont i ryggen.. men det går nog över snart.
shalal.

eller ngt. trött jaaa.
nej, ska sova.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0