FUCK.

ångest som ett as. har bara varit ute och cyklat idag. skulle på gymmet & kanske simma också, men det blev inte av.. cyklade 2,3 mil med sture iaf. men ändå :x och har ätit så jävla mycket idag. fasn, ser inte en skitskillnad på min kropp. känner mig så jävla äcklig och uppstoppad med massa ont. förlåt för att jag bara klagar massa mycket, men får damp på mig själv.. idag har jag ätit frukt + en fullkornsmacka till frukost (macka!?), till lunch blev det FEM pannkakor, keso, sallad & en macka.. till middag sallad och kyckling. sen vräkte jag i mig 2 st nutrilett snacks bars..
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUK.
och det säger jag inte få uppmärksmahet eller ngt, utan för att jag får ett psykbryt på mig själv. och balklänningen satt som på en jag vet itne,..

fuck.
men imorrn ska jag iaf dansa, gymma & kanske,kanske,kanske springa. så det löser sig nog.. hoppas jag.

hej

Kommentarer
Postat av: sofia

kim, man ser inte skillnad redan efter 1-2 veckor :)

2008-04-28 @ 18:53:06
URL: http://skollenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0