DROP IT.

åh, vill bo själv. bara massa tjat & frågor. LEAVE ME ALONE! ska man inte få äta så mycket & träna så mycket som man vill!? och mor tror att jag försöker svälta mig själv. SKULLE INTE TRO DET. suck. blir så himla irriterad.
men så är det väl antar jag. men nu jäklar ska det blir braaa.
fixat balklänningen idag & jag såg lite ut som en stoppad korv, så det blir till att hårdträna i fyra veckor nu :)
det blir suuuupeeeeer!
och måste sola också. jag smälte för fasen in bland den vita duken igår på Clara's.
och på tal om det!

igår var det personalfest. roligt må jag säga :) fast jag kände att jag inte var så pratglad. men så blir det väl när man inte känner alla så väl antar jag. sen var jag sjukt trött också! sen blev det förfest på helmers och team cans.
men ja, orkar inte ta kvällen i helhet. men kul var det!

snart bloggdesign, förhoppningsvis :)
men ja, det var det.
ska fortsätta kolla på the bourne!

pussss

Kommentarer
Postat av: sofia

kim, du behöver inte träna för fem öre så jävla snygg som hela du är nu. get it in to your brain! :)

2008-04-22 @ 18:12:38
URL: http://skollenhag.blogg.se
Postat av: Syster

Jag ser väldigt allvarligt på ditt sätt att hela tiden påpeka hur illa du tycker om din kropp.

Hör ett SANNINGENS ORD:
Kim, jag har varit där. Man vet inte när man är där förrän det är försent, och då har man förstört sitt huvud för all framtid.

Släpp de där tankarna NU!
Jag klarar inte av att läsa det här, blir ju för fan rädd. Tyckte du såg riktigt mager ut sist när vi skulle på personalfest, och sen menar du att du såg ut som en stoppad korv i balklänningen.

Du är jättefin som du är, DU MÅSTE FÖRSTÅ DET!

2008-04-30 @ 00:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0